Translate

23 Mayıs 2012 Çarşamba

Marine...

Geçen seneden beri çok dikkatimi çeken ve bu yaz da her alanda devam eden "marine" stilini çok seviyorum...dekorasyona, tasarıma ve modaya etkilerini çok zevkli buluyorum...dahası bütün ömrümü bu stilde döşenmiş cici bir sahil evinde geçirmek için can atıyorum.... :)


Mavinin her tonunun beyazla tam bir uyum içinde hayallere sürüklemesini, evin her bir köşesine serpiştirilmiş denizi çağrıştıran tüm objeleri seviyorum...




Esintinin deniz kokusunu getirdiği güzel bir kahvaltı sofrası ile güne başlamak...




Mavi beyaz bir sedirde kitap dergi karıştırmak...


Denize karşı uzun bir ufka bakıp düşüncelerde yitip gitmek istiyorum......
Çok şey mi istiyorum :)
Herkese mutlu günler...

4 yorum:

  1. Çok güzel bir blog, ellerine sağlık, girer girmez huzuru görüyor insan, denizle, maviyle, ahşapla eşleştirdiğim için midir bilmiyorum ama ne farkeder çok beğendim ben bu bloğu:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tekrar...buradan da buluşup pek çok şey paylaşacağız...sevgiler..

      Sil
  2. seni pastel renklerinle birlikte takip ediyorum :) minik oğlunla mutlu bloglamalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eskitoprak teşekkür ederim...yeni postlarda buluşmak dileğiyle :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...