Translate

28 Ocak 2013 Pazartesi

Kafamda esen gençlik yelleri...

İki çocukluktan yeni ergenliğe geçmiş kız çocuğu dolaşıyorlar bir alışveriş merkezinde
belli ki onbeşgün tatilinde ikisi de ailelerinden yana pek bir tat bulamamış
bir buluşma ayarlayıp kaçıvermişler bu anlamsız kapalı binaya
kızların hal hareket ve tavırlarındaki çocuksuluk hiç gözümün önünden gidecek gibi değil
bu çocuksuluğu kavramayacak olan binlerce yarım akıllıya neler vaadedebileceği bu halin, içler acısı
bu henüz çocuk olup, bedenleri yeni yeni gençliğe adım atanlar güruhu neden bu çağda aileye düşman kesilir bir muamma
Hepimiz olduk hepimiz geçtik bu yoldan
Ama şimdikilerde sanki bir akıl başa ermeyecekmiş hali var korkutucu



Dön gel bu sefer kendi çocuğunun ergenliğini düşün
Yaşayacağın binbir tane olası didişmeyi ve didişme mevzusunu
Bu çocukları çok yara bere almadan nasıl büyüteceğiz telaşı aldı mı beni bir öğle tatilinde bir alışveriş merkezinde keyif keyif gezmem gerekirken
Cevabı bilmiyorum
Ama bu yandan çok endişem var onu biliyorum
Onlar bizden uzaklaştıkça, artık bizimle vakit geçirmekten birşey anlamadıkları zaman, biz onlara nasıl ve ne şekilde yaklaşıp yanlarında olduğumuzu anlatabileceğiz
Bilmiyorum
Nefesim daralıyor bunları düşündükçe
Ne yalan söyleyeyim
Korkuyorum
...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...