Translate

16 Mart 2013 Cumartesi

Kötü....

Kötü davrandığım günler oluyor benim etrafıma aileme oğluma ama en çok da kendime... En çok kendi kendime haksızlık oluyor böyle zamanlar... Şartlar elverdiğinde iyi olmak değil oysa marifet... 
En çok sevdiğine nasıl kötü davranabilir insan... 
Yapıyor, yapıyorum... 
Ve böyle zamanlar en çok kendim kendime uzaklaşıyor en çok kendim kendime küsüyorum... 
Ve işte şimdi tam da şu an kendimim en çok nefret ettiğim... 
Kendim; senden özür dilerim....



.......



2 yorum:

  1. Ne güzel dile getirmişsin İlkecim benim de sık sık içine düştüğüm bu durumu. Kendimizden çok şey bekliyor en çok da kendimize ediyoruz kötülüğü. Bir sarmalın içinde gibiyiz çıkış yolu-yolları yine kendimizde ben bunu bulacağımıza inanıyorum. Ne olur yazmaya devam et, çıkış yollarından biri de bu bence ve sen bu yolda çok iyi gidiyorsun. Yazdıklarını okumak da benim yollarımdan biri oluyor:) Seni seviyorum arkadaşım. Banu Yapıcıer Beybolat

    YanıtlaSil
  2. Banucum canım... Geçmişten esip gelen güzel gülüşün ve güzel sözlerin bu kötü gecede beni çok mutlu etti... Yazmak gerçekten iyi geliyor... Ne mutlu bana beni okumak da sana iyi geliyorsa... Kocaman kucaklıyorum seni...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...