Translate

18 Mayıs 2013 Cumartesi

... Pijama ...

Bu akşam oğlumu uyuttuktan sonra dank etti kafama ve sanırım aslında uykuya teslim olmuşken oldu bu... Çünkü oğlumu uyutmanın kaderinde kendim de uyumak var hep... Birkaç saat sonra açtım gözlerimi ve aklımda tek birşey... Pijama giymeliyim.... :)
Annem hep der hep söyler insanın bir yatak kıyafeti olmalı olmalı... Ben bunu hiç mi hiç umursamadım... Annemin dediği pekçok şeyi kulak arkası ettiğim gibi... Kulak arkası ettiğim şeyleri hep pişmanlıkla geri kabul ettiğim gibi .... Son beş senedir annemi anlıyorum artık... Aslında her yeni gün onun hep dediği şeylerin ne kadar da doğru olduğunu anlıyorum artık.... Birer birer anlıyorum ne dediyse.... Biliyorum ki hepsi doğru artık.... Akıl yaşta değil baştadır değil işte.... Akıl yaştadır.... Hem de anneni anladığın yaştadır.... 
Pijama da öyle....
Uykuya hazırlık dinlenmeye geçişi fikren sana getiren bir sarmalama işte....
Annem doğru söylüyordu
Yine güzel olanı biliyordu
Artık biliyorum ben de....
Pijamalarım ve ben, 
Mutluyuz bu gece
:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...