Translate

20 Mayıs 2013 Pazartesi

Sıkıldım...

 
Sıkıldım.... içimi yiyip duran endişelerimden sıkıldım... hergün hiçbirşey olmamış gibi giyinip kuşanıp insan içine çıkmaktan... beni tanıdığını sanan birsürü insana tanıdıklarını sandıkları yüzümle merhaba demekten sıkıldım... günaydın demekten yıldım... hiç de aydın değil günler... sizinki öyle mi sahtekarlar diyememekten sıkıldım... iki arada bir derede birilerinin birilerine attığı kazıklardan sıkıldım... o kazıkları atabilecek kapasiteleri olmayanların ortalıkta ağam paşam dolaşmasından sıkıldım... iki gıdım yetkileriyle etrafa sonu gelmez bir hiyerarşik üstünlük salanlardan, o iki gıdım yetki tehlikeye girdiğinde süt dökmüş kediye dönüşmelerini görmekten, az gelişmiş karakterlerin nasıl da bu kadar bol olduğunu bilmekten sıkıldım... bu ülkede yaşamaktan, bu şiddetin bir parçası olmaktan; olmak zorunda bırakılmaktan sıkıldım... ne o yana ne bu yana ait olamamaktan ve uçurumun artık geri dönememecesine bu denli derinleşmiş olmasından sıkıldım ...
 
 
 
Sıkıldım ....
Kısaca gitmek istiyorum
Buralardan ....
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...